Noniin tänään emo vihdoinkin luovutti hetkeksi tentti kirjojen äärestä ja me lähdettiin haku treeneihin :) Emon kaverilla on kaksi suurta saksanpaimenkoiraa jotka käyvät treenaamassa, mekin saatiin kutsu :)Uusi harrastus siis lisää näyttelyiden rinnalle...Kivaa! Ajeltiin haukiputaan puolelle pusikkoon missä treenit pidettiin, kyllähän minä olin ihmeissäni et mikäs tämä homma on kun ympärillä lauma kivoja ihmisiä joilla oli paaaaljoooon makkaraa :D ne aina minua huuteli ja kun menin niin tuli makkaraa???!! IHANA tämä uusi harrastus...ne puhui jostain "makkara ringistä" millä aloitellaan :) Sehän sopii minulle,KYLLÄ :) sitten minulle suunniteltiin haukulla ilmaisemista, emon pitää opettaa minut nyt haukkumaan käskystä...kai minä sen opettamattakin osaan hahaa :D samoissa karkeloissa sain ihastella noita suuria sakasanpaimenkoiria,suursnautseria ja hmmm keskikokoista snautseria :)...olivathan ne taitavia..ne pyyhkäs hippulat vinkuen pusikkoon etsimään maalimiestä kun vain sanottiin että ukko,äijä tai hae ???!! Kyllä minäkin joskus sitten osaan :)

Asiasta tuhannenteen...tein tässä pientä kiusaa...revin yhden nalleistani (siis omista nalleistani) auki ja nypin sisällön pitkin lattioita :D hihii...siitäpäs sai emo kun lukee niin tylsänä noita typeriä koulujuttujaan...Mutta täytyy kyllä itsekin ihmetellä että olipas nallessa tavaraa..sitä riitti ihan wc:tä myöten täyttämään lattiat :D...huomenna kuulemma siivotaan ne..eli lisä aktiviteettia minulle...pääsen metsästämään imuria ja moppia..;)