Hiphei ja hurraa!! :) :) Ekat näyttelyt takana ja ette arvaa mitä tuli tuliaisiksi :)...Kunniamaininta ja Rotunsa paras pentu titteli :) Oi että kyllä emo näytti siltä ettei nahoissaan pysy :D :D Huihui,polvet kai silläkin vähän tärisi ja vapisi mutta kyllähän minä jaksoin...kai ..hetken olla paikallani :) Emo kyllä väitti että vähän sähläilin,mutta sehän ei tiedäkkään mitään näistä asioista ;) Kehässä olivat myös velipojat Leevi ja Sampo...meistä otettiinkin paljon yhteiskuvia ,niitä tulee sitten myöhemmin..kunhan Ritva ja Mirja kerkeävät... meillä kun ei edellenkään tuota ai niin kätevää digikameraa ole. Emo oli ihan pihalla tuomarin jakaessa sijoituksia...eihän se edes tajunnut että voitin...näytti vaan hölmistyneeltä :D sitten se huomasi Eeva-Liisan ja Mirjan ilmeestä että pysti tuli :) Leevi tuli kolmoseksi ja sai myös kunniapalkinnon..ja täytyy kyllä sanoa että minä kun luulin olevani iso....ja ehkä isoin....luulin väärin :) Leevi se vasta iso onkin..korkeampi  ja pidempi :D mun täytyy vielä siis kasvaa vaikka sinnillä ...extra ruokaa vaadin minä :D!( ja pyh heille jotka väittivät minua paksuksi/lihavaksi :D) Sampo sijoittui hienosti viidenneksi  :) Logranin pojat rulaa!

Palkinnoksi ruusukkeiden ja pystin lisäksi emo osti kojusta minulle "vinku apinan" Kun ei kuulemma ollut niitä ihania sorsia ...sellaista mikä Sampollakin on...mutta apinassa samanlainen sorsan ääni joten kyllähän minä sitä kotia päästyäni retuutin ja heittelin innoissani :) + sain vielä sellaisen pururenkaan jonka parissa voi varmasti vietää muutaman mukavan illan.

Kirjoitanpas tähän vielä Tuomarin arvostelu :

Viehättävä nuori uros. Hyvä Luusto. Hyvä Pää. Hyvä ilme. Oikea kaula. Riittävä rungon pituus. Hyvä rintakehä. Oikea hännän asento. Yhdensuuntaiset liikkeet. Hyvä pää. Hyvin esitetty.

(Kai pakko uskoa että pää on hyvä kun kaksi kertaa tuomari maininnut sen ;) )

Tästä on hyvä lähteä..emo taitaa jo surffata netissä etsiskellen seuraavia kisoja

Näillä sanoin nyt levolle :)