Eihän me sitä kameraa keretty hakea lainaan :D kun aamupäivä vieteltiin iloisesti koirapuistossa ja aika vaan vilahti ettei keretty sit kotona kauaa lepäilemään ennen lähtöä treeneihin :)

Tänää siis oli vuorossa jälki ja esineruutu ..ensiksi minä odottelin autossa sen aikaa kuin Rita (Saksanpaimenkoira narttu) ajoi jälkiä ja emo hiihti perässä ottaen oppia :) Sitten minä otin esine ruutua mikä oli älyttömän jäännää ja kivaa..ensi emon kaveri leikki hanskalla minun kanssani sitten se käveli metikkoon heitellen ja huitoen sitä ah niin ihanaa hanskaa...sitten se heitti sen maahaan??!! WHAAT minä olin ihan innoissani et hei mitäääää tämä oon !!! Sitten Emon kaveri tuli meidän luo ja emo päästi minut irti ja sanoi : ESINE...Minä kyllä hoksasin heti et mikä on homman nimi...nuuhkuttelin ja etsin hanskaa...ja hitsi kuinka innoissaan emo oli kun löysin sen muitta mutkitta ja sitten kiikutin sen vielä suoraan takaisin emolle joka näytti siltä että se poksahtaa innosta :D (tai no olisinhan  minä kiihdyttänyt emosta ohi et jospa se olisi lähtenyt jahti leikkiin..mutta silläpä olikin makkaraa joten päädyin vaihto kauppaan :)  :) Ilmeisesti minuun oltiin tyyytyväisiä! ....Sama juttu toistettiin uudelleen vähän sivummalla äsköisestä paikasta...hanska vietiin metikkoon heilutellen,jätettiin sinne,viejä tuli takaisin ja emo antoi käskyn: esine ja niin minä poika taas lähdin hommiin nuuskutellen sinne ja tänne ja sitten se ihana hanska taas löytyi ja sain IIIIISOOT kiitokset ja makkaraa :) Oijjoiii tästä leikistä minä pidän!

Sitten oli Ritan vuoro ottaa esine ruutua ja minä odottelin autossa. Vähän mekastin siellä autossa kun olisin niin palavasti halunnut mukaan sinne! Onneksi ei kauaa tarvinnut odotella kun taas pääsin pois autosta ja vuorossa oli jälki....emo laittoi minut kiinni sellaiseen pitkään liinaan...vei minut paikkaan mikä oli merkitty ja näytti minulle makkaraa maassa ja sanoi : JÄLKI...minä ensin nuuhkaisin makkaraa ja katsoin ihmeissäni emoa...et HEI ONKO TÄÄ JOKIN VITSI???!! tarjoatko mulle makkaraa mikä on TÄYNNÄ kusiaisia ???!!! Olin kyllä hieman järkyttynyt! KAIKKEA sitä maailmassa tapahtuu!! nooo pitkän harkinnan jälkeen sieltä täältä löytyi kuitenkin niitä "puhtaita makkaroita" joiden avulla+ emon avustamana löysin makkara aarteen :) ne olivat IHANAN makuisia, tiedättehän vähän lämmössä hautuneita haisevia makkaran palasia NAM!

Sitten siirryimme toiselle jäljelle jossa kävi samalla lailla...huomasin kyllä vähän jujua mutta ei minua hirveästi ne kusiais makkarat kiinnostaneet ja motivoinneet...vai söisittekö itse kusiaisia ?? Hehee, emo sai maistaa omaa lääkettään ..sillä oli vanhat reikäset tennarit jalassa...mistä sille ryömi kusiaisia kengän sisään ja sillä alkoi poltella jalkapohjia mitä helotti ihan punaisena kun se pääsi autolle :D.. kehtasipas vielä valella koipiaan MINUN juomavedelläni :D ei sen puoleen ei minua koko reissulla hirveästi vesi kiinnostanut kun oli kaikkea muuta niin jännää :)

Nyt tyytyvisenä päivän toimintoihin painun lepäilemään jospa vielä illalla pääsisin emon kanssa puistossa käymään :) Elämä on sitten niin ihanaa :)!

Tässä tällainen punkin poisto menetelmä joka me ollaan hankittu :)

http://www.hs.fi/henkkoht/artikkeli/Punkit+pois++monin+konstein/HS20060605SI1TL02nil