Tänään emo vei minut lääkärin luo, sanoi vain että tarkastetaan haavat ja poistetaan tikit...sitä vastaan minulla ei kyllä ollu mitään...inhottavan tuntusia ovat nuo tikit..kiristävät silleen inhottavasti...ja sitä paitsi ajattelin että kiva lääkäri täti antaa minulle aina herkkukeksejä :) Matkalla lääkääriin kävelimme ohi bussipysäkin missä seisoskeli ystävällisen näköinen nainen, ajattelin että hän näyttää sellaiselta jota voisi käydä iloisesti tervehtimässä näin ihanana kevät päivänä :) Olin oikeassa, täti hymyili leveästi ja naurahti että minähän näytin siltä kuin tuntisimme toisemme :)...Kyllä kevät ja aurinko tekee terää kaikille ja saa hymyn herkistymään :) lääkärin ovella huomasin missä olin...ja pyyhälsin tuhatta ja sataa sisälle :) on se niin kiva paikka tuo meidän lääkäri asema.kaikki on niin ystävällsiä minulle ja aina saan keksiä :) Ihania ihmisiä! Ensin puntarin kautta ja sitten lääkäriä tapaamaan...kyllä minä nämä kuviot tiedän ;) haavat kuulemma hyvin parantuneet..kyllähän minä sen tiesin ;) Sitten otettiin tikki rinnasta ja sen jälkeen...korvista...ÄÄÄÄK!!! Siihen minä paruin kuin pikkupentu, lääkärikin nauroi että sinähän olet oikea itkupilli..ja PÖH! sanon minä..hrrrrmph! väitti muka että siltä otettu tikit varpaasta ja ei muka sattunut yhtään...valehteli ,sanon minä! Mut nyt taas kai kaikki hyvin, vielä seuraillaan askellusta sen mitä tuo emo muka osaa :D...Hei! ja muistakaahan tulla katsomaan minun Oulun raatin pentuluokan depyyttiä :)!(äitienpäivänä)

ps. ja emo on lisännyt minuki sivuille ton kävijälaskurin vkonloppuna ...käykäähän ahkerasti :)!