Hehee...herätinpäs ton keino-emon ensimmäisen kerran klo. 04.00...yllättävän vikkelästi se loikki ylös sängystä :D aukomaan ovea mulle..kun minua niiiiin pissitti ja kakitti...siinä se sitten ovenraossa tärisi yöasu päälllään kun minä poika pyyhälsin toimittamaan asioitani :)...kun en millään enään halua sisälle toimitella noita juttuja...sinällään uskon että isäntäväki on tyytyväinen minuun tässä asiassa mutta minäpä olen keksinyt tähän samaan asiaan liittyen pienen oman leikin ;)...eli aina kun minulla on tylsää  = eli en ole omasta mielestäni saanut tarpeeksi  huomiota niin minäpä poika pyyhällän oven eteen vikisemään ..ni simsalabim ..kuin taikasauvasta jompi kumpi tupsahtaa luokseni :D kätevää,eikö totta :) :)? Kokeilinkin ilokseni samaa temppu ilman pissahätää..klo. 06.00 ja 08.00...Mut kyllähän tuossa jo 08.00 aikaan pitää se ruokakin saada NI!

Tuolla se emo kyllä pähkäilee tuolla itsekseen et miten ihmeessä voi erottaa koska mulla on oikea hätä ja koska "juksaan" :) No,sielläpä miettiköön mut siihen asti homma toimii :D

Mut nyt mä lähden käymään pihalla telmimässä vähän...ja ai niin eilen opin uuden tempun ...antamaan tassua :)