Tänään sitten kokeiltiin hihnassa kulkemista...pantaan olen jo tottunut...mutta tänään emo toi tuollaisen ...oijjoi..uutuutta hohtavan  "pentuhihnan" ihanalla tassukuvioinnilla höystettynä :) olihan se hieno..mutta ei se kovin kiva kapistus ole! ...kyllähän minä siinä kohtuu hyvin tepastelin..kunhan mentiin sinne minne minä haluan ;)...heti kun tuli stoppi niin mallikkaasti hyppelehdin ylös,alas,sivulle,voltti taakse,voltti eteen,korkkiruuvi,kuperkeikka ja muutama kiljaisu  :D...todellakin, minäkin taisin muistuttaa sitä "villivarsaa" kuten veljeni Leevi ..terveisiä vaan sinne velipoika  :).. kyllä toi emo tuumaskii että ekat kerrat vaan totutellaan hihnaan, ihan sama  mihin suuntaan mennään..hyvä niin :) mutta kyllähän kertaalleen sain itseni rimpuiltua läpi pannan (hähäää...kun se ei niin hirveen kireellä oo ;D) ja pinkaisin hirveetä laukkaa vastakkaiseen suuntaan...tuuli vain tuiversi korvissa....VAPAUS täältä minä tulen!!!! :D :D olisittepas nähneet emon ilmeen ja kuulleet sen ...naurun??!! Höh! senhän olisi pitänyt huutaa huolesta soikeana minun perääni mutta mitä vielä, siellä se nauraa röhötti polvillaan lumihangessa...pakkohan minun oli tehdä äkki jarrutus ja pinkoa takaisin katsoman että mikä on homman nimi...ja minähän poika pinkaisin suoraan emon syliin :) ..Huomenna  mennään uudelleen harjoittelemaan tätä "hihnassa" kulkemista joka on kai iso juttu,pitäisi oppia kuulemma jossainvaiheessa kulkemaan "hienosti"..mitä se nyt sitten tarkoittaakin..kaipa se selviää minulle aikanaan :)

Tässä muutama kuva minusta...aika huonolaatusia kun ovat puhelimen kameralla otettuja...

Hih..tässä Rockyn "lähikuva" 10 vk ja 11 vk. :D :

259801.jpg

Yllä 10 vk

Alla 11 vk

259795.jpg

Rockyllä tylsää.....

259792.jpg

Sumu kuva...

259798.jpg