Suunnitelmat muuttuivat ja kävimme eläinlääkärin luona jo viime torstaina, ei kuulemma haitannut että olin päivän alle 12 vko:a :) Tähän asti kun olen matkustanut autolla olen saanut nukkua auton etupenkillä..lähellä emoa....mutta tällä kertaa minut laitettiin auton takaosaan???!!!Tuli kyllä huuto..iso sellainen...jooo'o hutaisitte kyllä itsekkin..etupenkki on niiiin paljon parempi paikka matkustaa!

...mutta emo selitti jotain turvallisuudesta..meni vähän ohi korvien kyllä sillä hetkellä...ymmärrätte varmaan..mutta hetken huudettuani ja mietittyäni  huomasin että itseasiassa  siellä takaosassa on paljon parempi matkustaa...enemmän tilaa,tuttu peitto alla ja purulelukin :) oikeastaan hyvinkin viihtyisää...saa vaihtaa asentoakin jos siltä tuntuu..etupenkillä kun ei mahtunut kovin paljon pyörimään...ja siellä on niin hyvä nukkua :)

Eläinlääkäriin mentäessä siellä haisi jokin kummallinen haju..ovet olivat sepposen selällään....emokin nuuhki ja pidätteli vähän hengitystään...kuulin kuinka eläinlääkäri naureskeli että se haju tuli jostain rauhasista jotka he olivat tyhjentäneet...ajattelin että mahtaa olla aikamoinen koira jos tuollaisen hajun saa aikaiseksi  :D Eläinlääkäri oli tosi mukava..piikistä en välittänyt yhtään, eihän se edes tuntunut miltään..lääkäri kehui kovasti kuinka reipas olen..sain jopa herkkupurutikunkin  ja  luvan tutkia kaikki huoneetkin itsekseni sillä aikaa kun emo jutteli lääkärin kanssa. Ilmeiesti kaikki oli hyvin kun mitään sen kummempaa ei tapahtunut ja lähdimme pois..Emo esitteli minulle sellaista sinistä pikku kirjasta joka oli kuulemma minun EU-passi tai jotain..siihen tulee jopa minu kuvanikin :)..kuukauden päästä kuulemma uudelleen...